Info
Hlasujte >>
Chcete aby sme Vás kontaktovali pred odoslaním zásielky?
Netreba, odoslať čím skôr. Stačí info o odoslaní
28.70% (31)
Iba v prípade komplikácii
22.22% (24)
Vždy pred odoslaním emailom
21.30% (23)
Vždy pred odoslaním telefonicky
13.89% (15)
Vždy pred odoslaním, je jedno ako
13.89% (15)
Spolu hlasovalo: 108
Ďakujeme, že sa zúčastňujete ankety
Aký alarm Vás najviac zaujíma?
Vyhľadávanie cez satelit
42.86% (87)
Dodatočný immobilizér
7.88% (16)
GSM alarm
7.88% (16)
Nechám si poradiť montážnym strediskom
7.39% (15)
Podľa recenzii
7.39% (15)
Kašlem na všetko auto mám poistené
6.40% (13)
Značkový
4.93% (10)
Dvojcestný ( s pagerom)
4.43% (9)
Mechanické zabezpečenie
4.43% (9)
Lacný
3.45% (7)
Skrytý vypínač
2.96% (6)
Spolu hlasovalo: 203
Ďakujeme, že sa zúčastňujete ankety
Čo preferujete pri nákupe?
Dostupnosť
20.78% (16)
Vzhľad
16.88% (13)
Podrobnosť informácii
14.29% (11)
Značku
11.69% (9)
Históriu predajcu
6.49% (5)
Odporúčanie známych
6.49% (5)
Prístup predajcu
6.49% (5)
Recenzie
6.49% (5)
Akcia (prípadne výpredaj)
5.19% (4)
Cenu
5.19% (4)
Spolu hlasovalo: 77
Ďakujeme, že sa zúčastňujete ankety
Reklamní partneri
Zaujímavé odkazy
Pri nákupe nad 50€ v maloobchodných cenách poskytujeme dopravu zadarmo. Tento spôsob dopravy sa zobrazí v ponuke po prekročení hodnoty objednávky nad 50€. Neplatí na akciové položky a položky výpredaja.
K nákupu nad 100€ v maloobchodných cenách (mimo akcií a položiek výpredaja) vám pribalíme malú pozornosť
Budeme radi ak otestujete aj našu stránku vo výstavbe: www.omegasecurity.sk




Úvod | Shop | AKCIE |
Jasné postavenie značky a dôsledný marketing formuje imidž Kärcheru: francúzsky denník "Le Figaro" zaraďuje značku Kärcher medzi Top 5 tretieho tisícročia. Pomocou cieleného sponzoringu v športovej oblasti sa Kärcher dostáva k živému, dynamickému ´´značkovému svetu´´. Stupeň populárnosti v posledných rokoch postupne stúpol. Obsiahli balík na opatreniach ako televízna reklama a inzercia, prezentácia na veľtrhoch a cielené požiadavky na predaj pomáhajú k ďalej stúpajúcej popularite značky.





Viac ako 280 inžinierov a technikov pracuje na konštrukcii nových riešení problémov a stanovuje štandardy v oblasti čistiacich technológií. Viac ako 260 patentov a úžitkových vzorov svedčí o ich vynaliezavosti a radosti z inovácií. Aj z toho vyplývajúc dostal Kärcher ako prvý podnik vo svojom odbore osvedčenie podľa DIN EN ISO 9001.

Poznatky získané z výskumu využíva Kärcher dôsledne v pokrokových a trhovo vyspelých produktoch.

Vynikajúce príklady sú celosvetovo prvý prenosný vysokotlakový čistič pre súkromného užívateľa, prenosná mechanická metla a inteligentný, samostatný robot na čistenie domácnosti, priestorovo úsporný systém nádrži v nádrži (tank-in-tank) umývacích strojov Kärcher, ako aj bezdotykové alebo bezkefové zariadenie na umývanie áut.

Prístroje Kärcher spájajú funkčnosť a príjemný vzhľad.
Vďaka tomu boli ocenené už viac ako 70-imi domácimi aj medzinárodnými cenami za vzorný dizajn. Viac ako 70% obratu sa pripisuje prístrojom, ktoré sú staré maximálne 4 roky - jasné znamenie pre inovačné schopnosti nášho podniku.

S naším globálnym hospodárskym angažmá rastie aj naša spoločenská zodpovednosť. Preto podporujeme už veľa rokov reštaurovanie prednostných kultúrnych pamiatok na celom svete. Listina zahŕňa okrem iného Sochu slobody v New Yorku, Sochu Krista v Rio de Janeiro, Brandenburgskú bránu v Berlíne, Kolonády v Ríme a hlavy prezidentov na hore Mount Rushmore v Južnej Dakote (USA). A po storočnej vode v strednej a východnej Európe sme od blata a špiny veľkolepou záchranou oslobodili školy, domovy, kostoly, zámky a súkromné domy.

Prenechávame kontrolu najmodernejším precíznym prístrojom. A pozorným očiam našich pracovníkov. Aby sme mohli vyrábať naše vysoko kvalitné produkty, je potrebný obsiahly systém ovládania manažmentu, ktorý dokonale a plynule stráži všetky priemyslené procesy: od výskumu trhu až po ochranu životného prostredia.

Okrem toho dôsledne prekladáme želania zákazníkov s pomocou QFD (Quality-Function-Deployment-System) do charakteru našej značky. Vyvíjame prístroje, ktoré ponúkajú najvyšší úžitok pre zákazníka a spĺňajú nároky dlhovekosti, úspornosti a radosti z používania. Každý prístroj, ktorý opustí náš podnik, je na záver podrobený testom funkčnosti. Pretože kvalita je pre nás predpokladom k spokojnosti zákazníka.

Kärcher je spoločnosť, ktorá preberá zodpovednosť aj za spoločnosť a životné prostredie. Už dlhé roky preto podporuje čistenie a tým aj základ pre reštaurátorské práce na prominentných kultúrnych pamiatkach po celom svete. Napríklad Socha slobody v New Yorku, socha Krista v Riu de Janeiro alebo Mount Rushmore v Južnej Dakote (USA).

Aj v oblasti ochrany životného prostredia ide Kärcher príkladom. Ochrana životného prostredia je v Kärcheri však vecou každého a v jednotlivých oddeleniach sa aktívne praktizuje. Pásmová šírka riadenia životného prostredia siaha od sledovania emisií až po manažment odpadu a nebezpečných látok. Pri vývoji nových produktov dbá Kärcher na to, aby sa počas celého životného cyklu produktu rešpektovala ochrana životného prostredia. To znamená, že prostredníctvom celkového pohľadu sa životný cyklus produktu sa pokúšame optimalizovať všetky fázy, aby celkový produkt čo najmenej zaťažoval životné prostredie.




www.karcher.com
Doba načítania stránky: 0.44191 s